Hi there, we're a clan that just got founded.
It's called norsk Torsk (nTo).
We will recruit norwegian players ONLY.
You do need to have certain requirements to join, and those goes as follows.
* You need to be good, in any role, support, gank, carry and babysit.
* Working microphone, ventrilo 3,x
* Testgame with us is needed, regardless of your stat
* You need to have an average deny count of 10 or above.
* 5% or under EM games.
* Competitive experience in either DotA or HoN.
* Mature
Feel free to hit me up ingame, I'm currently roaming on Softonic.
We got a domain, too. www.norsktorsk.com, it's still getting developed though.
Cheers!
Contact either Infanatic, Softonic or Torsk3n if you want a tryout.
Halla, jeg er norsk og leter etter clan Men jeg har tydeligvis litt for mange em games (13 % eller noe) men jeg spiller det aldri lenger... bare for morro matcher n?r man er sliten osv. Har spilt dota i 4-5 ?r av og p?, men aldri noe seri?st. Hadde v?rt kult om vi kunne kj?rt et testgame eller noe /w meg ingame p? SanXo eller send meg en PM her hvis det blir no av
EDIT: jeg spiller med noen mates p? kontoen ArneAmokk, s? hvis dere ikke f?r tak i meg p? sanxo, pr?v den
Bumper denne traaden, vi i nTo trenger fortsatt flere spillere som er med/high. Vi prover aa faa til scrims osv men siden vi er saa faa er det ikke saa ofte vi kan spille fullt lag... Saa vi trenger flere Hvis du vil prove oss ut, send en PM til meg(SanXo/ArneAmokk), Softonic, Infanatic, Z4pp eller Torsk3n! Vi er ganske hyggelige saa ikke vaer redd for aa sporre om en tryout ^^
Det med 5% og under em games og s?nn er ikke s? farlig hvis du kan vise at du kan spille normal mode BRA. Den er der bare for ? holde alle de 99% em folka unna som ikke KAN spille i det hele tatt.
Vi er ett par stykker som leter etter ett hjem.. Vi har egen vt.. 3.0 med 30 slots .. Vi spiller alle litt for mye hon, men har aldri spilt dota.. Alle ligger p? rundt 600 matcher i hon p? rundt 1700 psr..
Alright, vi er online da fra 16:00 og utover, noen har skole, noen har jobb.
Hvis dere klarer ? v?re online rundt da, skal vi se om vi faar til noen tryouts =)
Jeg kan introdusere meg som webdesigneren og co-lederen for nTo's oppdannelse. Vi i nTo kommer til ? satse mye p? det sosiale og ha det morro men samt spille seri?st for ? v?re med i tournaments, osv. Kan si s? mye at websiden kommer til ? litt tid siden skolen presser hardt, forum er p? vei og kommer til ? bli lansert enten i l?pet av denne uken eller neste!
Om dere har noen sp?rsm?l er det bare ? fyre p?! Dere vet allerede hvem dere skal pm'e s? maser ikke noe mer om det!
Jeg er ganske intresert i og bli med. stats min er ikke akuratt perfekt, men jeg l?rer raskt har mic og ventrilo.
jeg ligger p? rundt 1600 for det meste og spiller alle type heroes. holder enn? p? og l?rer noen av de seff men kan spille de fleste. har 1% em games :P
H?res interesant ut. Har spilt endel med venner, men erger meg for det meste. Vet ikke om statsa mine er gode, men kan spille godt som di fleste roller.Har alt av mic og ventrilo