SUPPORT ACCOUNT CLANS
Welcome, Unregistered.

Thread: (SWE) 1600-1750 clan letar efter 2 till members

Results 1 to 8 of 8

(SWE) 1600-1750 clan letar efter 2 till members

Letar efter två stycken spelare med competetive insight, glada schysta och hyfsat duktiga spelare.Vi alla ska utvecklas som spelare tillsamans, alla måste börja någonstans.
    Vi söker efter en stark mid spelare och en semi support /roamer.
    Du bör vara mellan 1600-1750 och vara en väldigt aktiv spelare. Vi kommer scrimma, spela turneringar och MM såklart.

Hör av dig till Grawgoll, Fantality eller Juuicy ingame om du känner dig intresserad.

Skype: Grawgoll - Tiendar Fantality - fantasosu Juuicy - jakojon

Vi söker fortfarande en stark mid spelare! Bara att whispra in game!

fyller gärna upp den platsen!

Quote Originally Posted by Fantality View Post
    Vi söker fortfarande en stark mid spelare! Bara att whispra in game!
    jag fyller gärna upp den platsen om det nu finns nån kvar! har spelat HoN i 2 år nu och har vilja börja köra seriöst!

Quote Originally Posted by HotMale View Post
    jag fyller gärna upp den platsen om det nu finns nån kvar! har spelat HoN i 2 år nu och har vilja börja köra seriöst!
    Tjenare mannen! Vi söker efter spelare som klarar av att köra mid mot 1800 spelare. Med dina stats (Mina kan man inte titta på men ändå) så ser det ut som att du inte kan uppfylla våra krav. Vi får tyvärr säga åt dig att vända dig åt en annan clan! Lycka till!

Är en bra Semi-carry / roamer / support spelare spelat ett bra tag under betan och ja känns som flera år. Är 18 år och väldigt social trevlig har en förmåga att aldrig klaga på laget ( om de verkligen suger :S) försöker alltid in i det sista. Har varit 1700-1800 innan rollbacken men nu fastnat på 1600+ då jag spelar mer casual och inte har ork då jag ofta får spela med nybörjare.

Tja! Tycker om ert mindset om att utvecklas som spelare tillsammans och söker gärna därför till er clan, använder mallen jag brukar köra för att slippa skriva om allt!

Ingame name: Snakelove

Country: Sweden

Current MMR: 1700

Highest MMR: 1780

Pref role: solo/mid/suicide/forest/carry. Pretty much everything, but the weak spot would be hard support.

Top 5 heroes: 1. 2. 3. 4. 5. /

When do you mostly play: Pretty much everyday, Friday/Saturday would be the most usual days I might not pop up, for obvious reasons. When I feel like it, I play HoN for 4+ hours a day, when I'm bored with it and have no one to play with, it can be 1-2 games per day.

Have you been playing in/with a team/clan before? (Other games count aswell, even sports on a high plan): Well Wow is my mostly played game, my prime time would be s3 arena gladiator, playing my mage in an RMP. In HoN I've played mid/solo/suicide at 1780ish before last reset.

What can you bring to the table in a clan (Otherwise than being a pro at HoN ofc ^^): A generally nice guy with a good sense of humour, good english, who don't mind losing and also don't mind picking up the guitar and have a sing along on skype.

Ge mig en whisp när någon av er är ingame, så kan jag pröva.

Adda mig på skype (danneman1053), och ring gärna in mig i ett samtal eller skriv på skype/ingame..Så kan vi talas vidare där. Jag är online till 22.00 idag!
    Last edited by paddfan; 07-31-2012 at 10:50 AM.