|
|
Hej folkens
Giggity Gaming har eksisteret i godt et år, og vi er, i løbet af de sidste 5-6 måneder, begyndt at tage det mere og mere seriøst. Vi er kommet i 16. Dels finalerne i DreamHoN og It's Gosu. Vi har vundet et par små hygge turneringer og der er efterhånden en del venner af klanen.
Spillerne på holdet er:
CaboR
JokeShoT
Hstokky
Mendrane
Vi har, fordi vi har spillet sammen i så lang tid, et fantastisk teamplay og vi svinger godt sammen - humøret er altid højtVi var dog så uheldige at miste vores Suicide / solo laner her for en uge siden, derfor søger vi en ny en af slagsen!
Vi træner Torsdag og Søndag klokken 20.00 desuden tager vi til turneringer i weekenderne.
Vi søger en spiller som:
- Er 1750 rated, mindst
- Har mic og Skype
- Spiller mindst 10 timer HoN om ugen
- Kan træne de to gange i ugen, plus har tid til turneringer
- er Frisk på lan på et tidspunkt?
- har haft erfaring med turneringer og 1750-1800+ scrims
- spiller en god Suicide / solo laner
Og til jer der siger: Nøøhhh din rating er kun 1750, hvorfor søger du en der kan scrimme på 1800+ rating? Vi scrimmer for det meste kun mod 1800 plus og har nok win % på 60-70 stykker.. Så ja thats why![]()
Hvis det lyder som noget for dig , så add mig på skype: Red_hot_chili_peppers_ged eller ingame: CaboR
MvH Frø / CaBoR
Last edited by CaBoR; 05-07-2012 at 12:05 PM.
Man ham Allan er jo noob?![]()
Btw mate... du har requested i det forkerte forum... Du skal lige ind under "Looking for players"
Men god vind til jer... Magter desværre ikke at bruge så meget tid på det![]()
Er nok ikke helt god nok, da jeg både mangler erfaring og kun "har været" over 1750, men er det ikke længere..
Men.. Kunne jo sådan set godt tænke mig at spille med / imod jer en eller anden dag.
Er der ikke en channel eller to man kan finde jer i på de nævnte træningstidspunkter?
Mvh
Fedtekansler, jeg mindes vi har talt sammen før. Allan noob? hmm, jeg synes nu knægten roamer fint - desuden er han venlig, hvilket du umiddelbart ikke virker som, men ja.. standard HoN community i guess.
Anyways, hop ind på vores channel: Clan Giggity Gaming hvis det er du vil snakke om at joine #2![]()
Så har jeg flyttet den for digHåber i finder en god spiller, så I kan tage med til ting som LANscape og deslignende!
Forum Moderators are not S2 Games employees. My posts in no way represent the view of S2 Games or any of its staff.
Please use the report post functionto have me review a post that you believe is breaking the Forum Rules.
Check the Sticky Threads for additional information on this sub-forum and the Announcement Threads for more information about Heroes of Newerth as a whole!
-----------------------------
Viole on why I am in spotlight videos.
Tak skal du have![]()
Jeg ser ikke det store problem i at vi kun er 2 over 1750, allan har været 1770 længe og vores supporter spiller som en på 1800 P: men ja. whatever u say![]()
Hey dude, du lyder frisk saa jeg kunne godt taenke mig at applye. De sidste 3 aar har jeg boet I USA og jeg kommer tilbage og bor fast i DK her til sommers og jeg soeger en rigtig god dansk klan at have det sjovt med og konkurrere med. Jeg er 1794 med kun solo queue mmr. Jeg skal nok ogsaa lige poste dig paa skype![]()