|
|
Tjenare
Vi är 2 st svenskar i 1600-bracketen som söker efter 3 styckna skandinaviska spelare för att bli ett fulltaligt lag. Vi är båda 18+.
Vi använder oss av skype för att snacka.
Douchie` - Carry/MidSpelare
Phkirurgen - Support/Roamer
Svara i tråden eller whispra någon av oss in-game om ni vill veta mer!![]()
Last edited by Phkirurgen; 04-21-2012 at 11:48 AM.
Ligger inte nära 1600 eftersom det är omöjligt att ta sig ur 1400 träsket men skulle väll klassa mig som 1550-1600, finns någon intresse? pm in game såfall
Är 19 år, 1650 MMR, totalt ca 1500+ games played. Spelat sedan beta, inklusive dota 1, samt mycket dota 2. Dvs ca 5 år.
Spelar helst carry/solo side,midlane/jugnler.
Hör av dig ingame!
Är mycket intresserad. Minna 2 accs ligger just nu mellan 1660-1700. Spelar för det mesta alla roller och anpassar mig efter laget. Högst winning har jag med strength heroes då de brukar passa bra in på min aggressiva spelstil. adda mig in game.
Är 19 år och vill hitta några att spela med!
Har ingen specefik roll jag vill spela men brukar favoresera suport eller semi carry ( eller hur man säger)
Är väldigt intresserad att joina så kontakta mig gärna så kan vi prata mer och om du har frågor svarar jag gärna!
Hej! Läste din fina tråd och blev lite intresserad. 21 år ifrån sverige såklart.
Jag är en allround spelare men mest semi support / roamer. Kan lira alla roller bra.
Adda mig på skajp ifall ni är intresserade på sebbestromberg.