SUPPORT ACCOUNT CLANS
Welcome, Unregistered.

Thread: Ny svensk klan letar top spelare

Results 1 to 11 of 11

Ny svensk klan letar top spelare

Jag har nyss kommit tbx till HoN och tänkte dra igång en professional clan, så letar efter alla typer av spelare. Känner ni att ni har det som krävs och ni är sugna på att testa hur det är att lira turneringen så hör av er till mig via mail eller ingame!

ser fram emot att lira med er , cya !

[SeP] Hasel

yeah man

Jag är sugen kan spela vad som helst i stort sätt mitt konto på HoN heter marra2pro

Ligger runt 1700 mmr går inte så mycket upp eller ner med tanke på att jag oftast spelar med mina IRL kompisar men nu vill jag ha en klan och utväcklas ännu mer

Addade dej ingame marra2pro

Statsen är litesissådär med tanke på att jag lärde mej spelet på detta account och aldrig resetat
    Last edited by SailFish; 01-07-2012 at 07:16 AM.

Jag är 1790 mmr, på detta acc har även 1700 på goplaylol. Jag är en allroundspelare som föredrar solo lane. Men kan spela mid semi/hard carry utan problem. Är lite svagare som support men jag är inte emot det. Just nu kan jag inte spela allt för mycket HoN har ett halvår kvar av gymnasium sen är jag "fri".

Tja! Jag har precis börjar lira HoN igen! och innan Patchen så låg jag runt 1700-1750. började precis lira för ca 2 veckor sedan, och jag börjar få upp mina skills igen. Hur som helst så kör jag Solo/carry/ Initiator mest.. och det är där jag känner att jag platsar mig själv bäst

Ok
    4char.

Sitter på 3konton över 1750 atm. Var runt 1900 pre resett. Adda ztarfighter om du vill lira

ingame: stayfrosty`

tja boys, kul att ni gillar idén! Kom in på vår clan channel så lirar vi lite games tsm ska försöka lira med så många av er så mycket vi kan cya ingame!

lirar atm på mitt sub acc haselstream, ett acc jag tränar med och testar nya strategier plus lirar med nya killar så bli inte oroliga över statsen. hade över 4 kd när jag var 2000 så vet vad jag gör

Tja jag ligger just nu på 1600 fast jag egentligen är högre men mkt random noobs (vet att man inte ska klaga på det men ni vet hur det är). Jag är 18 år bort i stockholm. jag vet att jag e lite sent ute men hoppas ändå på att ni kan ta emot mig.
    Adda mig på skype för mer information. jag heter (Micant3) utan parantes
    Jag tror jag möter allt ni söker. och jag är alltid öppen att lära mig mer.
    skulle vara kul att vara med ligger just nu på 1600 men har legat på 1700+
    Tack!
    Last edited by SLaGODz; 05-13-2012 at 06:10 PM.

1800.
    ingamenamn billigaormen