Hey, we are two Swedish players (20yrs old). We are going to form a new clan aiming on compeditive gaming in HoN. We are both serious about success in this game and we expect you to be the same. If you dont meet the requirments, dont bother to /w us.
Me (Xzilent) - Playing hardcarry mainly with some solo roles with certain heroes. 20 yrs old, from Sweden, Sthlm, played HoN since Beta. Been in a number on clans and got experience from other games like CS 1.6 and WoW. Currently around 1800 on my main.
Cytronee (X_rated) - Playing mostly mid/solo sidelane and forrest but also a few initiate heroes. Pretty allrounded besides no support play. Mainly mid player. 20 yrs old from Sweden, Sthlm, Been playing HoN since beta, been in a few clans. Very high tier wow pvp player and alot of experience from other games.
REQUIRMENTS;
- Working headset/mic English speaking - EU player
- Around 1800 mmr or similar in skill (20 mmr under atm due to a few losses is no prob)
- Appropriate stats for the role you play
- Somewhat experience in compeditive gaming
- Not to much rage (some rage is expected in some situations but unnessesary
is never welcome)
- Be able to play mostly any day (some days are of but atleast 5 days a week from aprox 18.00 to 24.00 CET)
OPTIONAL;
- Scandinavian or Swedish and near Stockholm (for LANs and tournys) is best since we then can talk Swedish in vent, but its NOT nessesary.
WHAT WE NEED;
- One hard support
- One allrounded player with good micro comp for heroes that need such
- One semi support initiator/gank
We need one experienced drafter/picker and if you can fill that role you are likely to get a spot.
Application;
- Age? From? Experience in HoN other games?
- Role that you search as
- Other usefull facts
MSG me here, ingame at PawnsAlot, Xzilent or to my m8 at Cytronee or at my skypename; xelios_swe
Tjenare, Söker en aktiv och seriös clan och detta verkar intressant , är 17 och har skype/vent/ts , Ja alla Voip's som behövs.. Stabilt internet och är väldigt aktiv. Spelar helst ganker som mag/behe/hammer, Kan även spela main support som glacius eller andro. Har spelat någon turnering i hon utan större framgång men har scrimmat emot några duktiga lag o mött topp lag som man iaf fick med lite erfarenhet ifrån , Kollar Hemsidor som honcast varje dag för att hålla mig uppdaterad i vad som gäller i nu läget i HoN.
Hi there, i am a 18 year old dane and ive played hon since release pretty much. +2k games, so i know alot of heroes (if not all) - just not the new ones :/
- One allrounded player with good micro comp for heroes that need such
^ Yea thats kinda me ;p
Well i can play from 15-24 Monday-friday and saturday+sunday often all day
I have good mic and i know good english...
Im 1850 mmr ;o
Halloj, Jag söker en aktiv och seriös clan. Är trött på detta public lir.
Jag är 22år gammal och bor i Västerås, cirka 8mil från sthlm.
Jobbar som robotprovare på abb så har tillgång till dator på jobbet, (vilket inbär att ja alltid är uppdaterad med nya matcher på Honcast osv. följer esports scenen inom HoN väldigt mycket).
Jag har tillgång till både vent och skype. Är absolut inte blyg av mig.
Min högsta mmr är 1830 men innan dhw resettade jag mina stats och har endast lyckat ta mig upp till 1700+.
Efter dhw så har jag nog en förslust streak på cirka 25games vilket tagit mig ner till 1700sharp igen typ. Endast spelat solo matchmaking. går enkelt o kolla upp hur mkt loss ja har på slutet som bevisar detta.
Spelade Msi beat it kvalet på Dhw men åkte ut mot DruidZ .
Jag har även scrimmat endel med en gammal clan.
Är nu sugen på att börja lite lite serisöt igen o få upp min rating och framförallt ha kul igen i HoN. detta solo spelande har tagit ner spelglädjen , Jag tror ett seriöst clanspelande kan få tillbaka den
Jag är van som sololane spelare när det kommit till seriöst spelande, Passar även bra som roamer/ganker spelare.
Min overage ck ligger på 122.
Min kd på 1.8.
Innan jag resettade kontot hade jag cirka 700games spelade. Har även ett subbacc så ja har över 1000games played total iaf.
Jag jobbar 2skift så varannan vecka är ja tillänglig hela kvällarna och varannan vecka är ja inte ledigt förns 23.30. spelar även på helgerna så mycket som möjligt.
Hey Im searching for a serious clan and i wanna play tournaments and scrims.
I am 15 years old and from Denmark. I am very active and i can play when ever you want. I got around 1850 mmr and i play mainly hard support / semi support. I speak fluently english and im a calm player. I have played some tournaments with my old clan, but never won anything. I also scrimmed alot vs the "big teams".
Skype is Salthe12345, My in game name is Biver / Biverlebeast
I'm 15 years old, soon 16 and I'm from Sweden Umeå, I'm active and play every single god damn day almost, that's just how I roll. Around 1750+ MMR right now, dropped down from 1810+ because solo queue is a ***** and people take your mid.
I'm searching for a solo mid position or a hard carry player, I can play support cause I've done so for about half of my games but I'm really best suited on a carry or mid
My stats right now aren't that good for a carry player, because as I said I've played support like half of my games, but I can prove that I'm way better than my stats if you give me a chance. I've played lots of games competitively, I played CoD and won a few tournaments for cash there. I played Starcraft 2 for a clan and participated in a lot of cups and tournaments, aswell as participating in the ESL Clan ladder. I got ranked as high as 600th in Europe for Starcraft. So I take mah **** fairly seriously. I can use every VOIP program there is, from Teamspeak to Skype to Ventrilo. I've played HoN since beta, but I took a break but now I'm playing again. In total I've probably played 1700+ matches, I have DoTA 2 now so I'm playing that aswell. I've also played LoL
I've had enough of solo queueing, I wanna join a clan and play more seriously and see how it goes.
Hello,
I am 24 yrs old player. I have played DotA for about 8 years now, and i play HoN nowadays.
I've been involved in competitive scene for about 6 years now. It wasn't hon or DotA, it was WoW. I was a part of world's top raiding guild in time, becoming an officer of a prominent guild and a Guild Master afterwards. I'll disclose guild name and other info that can be traced to me if interested. I've switched to HoN ever since.
I play on US servers, however my internet is rather stable which allows me to join EU servers with as little as 67ms.
I prefer to play casters and support. I am rather good at it.
Let me know what you think/.
Name's Felflare on HoN
Tja. Ligger runt 1840 atm men brukar ha 1870+. Har inte lirat nåt competitive HoN men har en lång lista meriter inom DotA. Spelade i div 2 på DL och var bland dom bättre SIG-spelarna. Nickade bananattack, kanske säger er något om ni spelade där. Under en period var jag och en kompis några av dem bästa i Sverige på CSS 2on2 vilket gör att jag har grym erfarenhet av e-sport på hög nivå.
Jag är 17 år och kommer ifrån Stockholm. Jag brukar inte ragea ur någonting men jag har en tendens att ge kritik (inget som någon brukar störa sig på, tvärtom tycker de flesta att det är bra).
Jag gillar att lira lite av allt men helst inte hard-support. Jag är bäst på att spela solo-lane (har sin grund i att jag spelade mycket SIG och då visste man inte alltid vart man hade sina medspelare), mid eller side-lane spelar ingen roll. Även andra roller som jungle/gank/initiator tycker jag är en fröjd att sätta tänderna i.
Har lite erfarenhet som drafter i DotA men metat var så helt annorlunda än vad det är nu så vet inte om jag är så kompetent för det längre.
Hey there
I'm a dane, by the age of 20.
I've played hon for quite a while now(about 2 years), and I want to get even further.
I've played competive cs 1.6 in Denmark. Besides that I've been rated as one of the best Diablo II duellers.
Im spending way to much time in front of my computer, and I'm willing to throw all this time in to a team, to improve.
Notice my mmr is quite low, but my main mmr is about 1850, I just resat stats to play with irl mates
Im mainly playing solo side lane, but can work as a all arounder aswell, tho I do not want to play the hard support.
Besides that Im a fresh guy, with lots of humor and got the will to practice to become better. individually and as a team.
Tjenare, är 17 år, bor i skellefteå, 1800mmr, lirar nästan alla roller, dock bekvämast som suport/solo/ganker scrimmat en hel del på 1900 raiting+ spelat sen beta typ, men va bara tramslir typ, började lira seriöst i typ början av sommarn, men har väldigt mycket erfarenhet för min raiting, /w elr skriv här,
Tjenare. Är 17 år och bor I götet. Är runt 1900 MMR på mitt main, spelar för det mesta solo mid heroes, men brukar även lyckas väldigt fint med hardcore supports. Kan spela i princip vilken hero som helst, har även scrimmat en del.
Har viss draft-erfarenhet så skulle kunna försöka mig på det.
Har skype/Vent och en fin mic så kommunikation borde inte vara ngt problem.
Hör av er på skype om ni är intresserade, "Luxibuxi2".
Om du vill kolla upp mitt main heter det "Luddeboi".
Hej där!
Jag är 17 och bor i GBG, mitt main (rylleboi) ligger vid 1850-1900.
Har erfarenhet av att spela scrims och andra sorters high-lvl games.
Har skype/vent och en fungerande mic som inte strulat än så länge.
Hör av er på HoN eller skype ifall ni är intresserade, Skype konto: Rylle94.
Mina bästa roller ligger som solo, eller carry, anpassar mig efter laget.