|
|
NY SVENSK KLAN
Vi: har
VoIP(Skype)
Trevliga, kompis spelat med varandra i drygt ett år(+uppehåll)
Game IQ
Kan ta en förlust
Whinar inte
DU! ska ha
Bra självkänsla
Kunna lösa jobbiga situation
Ha en skill på 1600mmr/psr (Inte ett måste i stats)
Kunna ta heroes du inte gillar i "måste" lägen
vara 15+ (Undantag kan göras)
Rolls som sökes
Supporters: Dawntyyp -SÖKES-
Iniciator/nuker/solo/semi: jew -SÖKES-
Carry(hardcore): -SÖKES- -SÖKES-
Allt i Allo -SÖKES- -SÖKES- (ha gärna en specialitet)
Ni ser säkert mina stats, oroa er inte.. Jag reasetta precis från 1650mmr men sedan har telia krånglat och jag har spelat med lite dåligare IRLs
Men don't worry.
Skriv här i forumet om ni e intresserade !
Jag skulle kunna tänka mig att gå med.
Jag är en Allt i Allo, men trivs mest som Initiator/solo/semi. Jag är bra på att last-hitta och har bra ingame-IQ.
Min PSR ligger på ~1690, och min MMR låg på 1710MMR innan jag loosade 15 games på raken. :/
Jag är tyvärr ganska bra på att gnälla/whina, men jag övar på det.
Match 31391973
Jag spelade pollywog priest och kom i lite bråk med de övriga team-matesen,
men jag lade på pushen och var med och förstörde 6 av deras torn, och top och mid raxxes. högst XP/M.
PMa mig om du är intresserad.
//Jakob
Zup, testar gärna ett game lr två med er om så önskas. Lirar mest hardcarry på pubs etc så det är rollen jag trivs bäst med, men pickar gärna support från och till om man vet vilka man lirar med. jaja, du hör av dig antar jag, Fr1tzl ingame.
tjo. jag är lite intresserad av erat erbjudande ligger strax under 1600mmr kör lite allt i allo men mest kör jag support
//Robban
perfekt, adda jew, är online och ni kan nå mig till 11 ikvällvi kör med dom vi fått ihop kl 9 så stanna online då
Tjo, låter som den klanen jag söker! Jag lirar mest Carry(hardcore) och Iniciator/nuker/solo/semi . Jag balanserar mellan 1600 och 1700 mmr som konstant är i rörelse. Har även en polare som eventuellt kanske även är intresserad av att joina, han passar väl bäst till rollen Allt i Allo (Med support som specialitet), men är han intresserad så får han höra av sig, tipsar honom.
Men vi kan väl snacka mer ingame, det är bara att whispa
/Atex![]()
inga mer members söker. Alla tryouts ska i stort sett få sin chans.
peace out
Jag skulle gärna vilja joina!
Är 14 men undantag kan väl göras? Skulle uppskattas
+1700 1.02 kd. Kör vad ni vill!
om ni behöver nån så är det bara att adda in-game eller lägga in ett PM
spelar alla klasser... whinar inte och bryr mig inte så mycket om att ragea är 17 år.
1700+ mmr stiger hela tiden eftersom jag spelar med en kompis på 1900+ king_fitte
det var la det.
Last edited by fizhfood; 08-31-2011 at 10:49 PM.