SUPPORT ACCOUNT CLANS
Welcome, Unregistered.

Thread: Swedish player looking for team to play with

Results 1 to 6 of 6
    Account Icon

Swedish player looking for team to play with

Jag letar efter ett team, jag har psr 1573, min psr är inte så hög eftersom jag inte haft någon att köra med och köra stats i pub games ensam är nästan som att begå självmord, jag blir bara teamed up med noobs och feeders. Jag har runt 1000 games från beta så jag ligger imellan mid-high. Idag när jag körde Match Making blev jag krossad, körde 2 matcher och båda förlorade jag pga att jag inte hade något team. Nu har jag insett att team work är nyckeln till framgång och därför letar jag efter ett lag. Mina bästa roller är nog tank och ganker, men jag kan nästan köra alla heroes.
    Jag kan provspela med er på pub games om ni vill se vad jag går för innan ni tar in mig direkt, men jag ligger någonstans imellan mid-high, man kan säga mid+.
    Skriv här om ni är intresserade

PS jag är inte sådan som tänker bara på kills, jag gör det som är bäst för laget som t.ex. wards och taktiskt spelande.
    Last edited by Camran021; 12-16-2010 at 03:19 PM.

Account Icon
    buuuuump

Tja, vad nickar du in-game? Kan prata där istället. Elller så addar du mig: Diezel

Haha, kom på att man nickar samma sak som på forumet... xD Har addat dig iaf

Heloj.. jag är väldigt intresserad av att joina en klan med svenska snubbar..
    jag ligger just nu på ~1400 tack vare alla pub games..
    jag spelar mest support eller tank.. adda mig ingame eller skicka ett PM här om du fortfarande letar spelare..

Account Icon
    Quote Originally Posted by Diezel View Post
    Haha, kom på att man nickar samma sak som på forumet... xD Har addat dig iaf
    Okej, jag accepterade så nu e vi friends in game, adda min skype gärna, heter camrandj.
    Quote Originally Posted by link1313 View Post
    you typed "haha" after you got it.

meaning your a total noob. truly skilled people dont talk, they just do.