SUPPORT ACCOUNT CLANS
Welcome, Unregistered.

Thread: Searching good and nice swedish guys for team creation

Results 1 to 7 of 7
    Account Icon
    Chat Symbol

Searching good and nice swedish guys for team creation

Hello me JohnnyEagle and ***** are looking for good and nice swedish player. You need a nice spirit and attitude which we think is most important.

msg me online or send email: Haggijr@hotmail.com This will be a good but funny team
    Last edited by JohnnyEagle; 10-24-2010 at 04:46 PM.

i want to join

Pm:a mig ingame.

Edit no need of players anymroe
    Last edited by Emlan; 10-27-2010 at 01:36 PM.

Vet inte vilken psr Johnny letar efter. Är 1700+.

Emlan, om det finns någon öppen plats hos er så hör gärna av dig.

User: MajorGump

Tja, jag ser mig själv som en allt i allo person kan spela i stort sett alla heroes. Har i nu läget spelat med skoj klanen som jag är med i men skulle väldigt gärna vilja steppa upp mig lite.

Har också en god attityd, tar spelet seriöst men kan också skratta åt det man gör fel och inte bara gå in mitt skal o gråta.

Ingame lirar jag oftast gankers/mid heroes men också carry o support, älskar bland annat Tundra, Pebbles, Gladiator, FA, CD, Bubbles, Behemoth, heroes som jag tycker alltid är bra i vilket 5o5 team som helst.

Om det nu finns någon plats för en spelare som cirkulerar runt 1750+psr (public gamer) så är jag jättegärna på och prövar ! Slå en signal, name ingame -> Shankraw

jag är på om jag behövs spelar gärna initiator/ganker. har även en polare om det behövs. 1700+ mycket aktiva