SUPPORT ACCOUNT CLANS
Welcome, Unregistered.

Thread: Svensk s'o'ker seri'o's klan

Results 1 to 5 of 5
    Account Icon

Svensk s'o'ker seri'o's klan

- Skill level Mid-High
    - Primary language - Svenska s?klart
    - Age 18
    -contact into Ingame: MillyMurder, annars h'a'r p? forumet
    - Bio Spelade DotA innan jag b'o'rjade med HoN, DotA b'o'rjade jag lira n'a'r jag var runt 13-14 ?r gammal, k'o'rde det konstant tills HoN closed beta kom ut, b'o'rjade lira HoN closed beta bara n?gra veckor efter release.

Har varit och doppat f'o'tterna i HoN "competitive" lirade p? ESL ladder med en tidigare klan kallad "FATE" men d? under mitt tidigare konto "Ph3noM"

S? s'o'ker nu 'a'n seri'o's klan som t'a'nker satsa inom t'a'vlingar och turneringar, att scrimma rej'a'lt inom HoN.

Jag 'a'r mest en Carry lirare, men kan 'a'ven lira support, initiation, ganker, roamer, 'a'r b'a'st p? carry som sagt, men kan alltid spela vad som beh'o'vs jag kan spela alla heroes i HoN bra, men 'a'r precis som alla andra b'a'ttre p? vissa.

skriv till mig in-game, mitt namn ?r wezl, om du vill ha mer info, vi ?r 4 st atm needar en sista skriv till mig ^^

i lol'd mid - high n?r du har 1650 PSR och mindre p? det andra accet, du ?r inte ens mid
    du ?r typ low-lower

Account Icon
    Quote Originally Posted by wezl View Post
    skriv till mig in-game, mitt namn ?r wezl, om du vill ha mer info, vi ?r 4 st atm needar en sista skriv till mig ^^
    Will do!

Quote Originally Posted by hannskii View Post
    i lol'd mid - high n?r du har 1650 PSR och mindre p? det andra accet, du ?r inte ens mid
    du ?r typ low-lower
    Tur att PSR s?ger allt om en person ocks?
    Samt att mitt gamla acc vart ju stulet s?atteh, det ?r ju inte direkt jag som styr ?ver den PSR:en

skriv till mig asap