Search:

Type: Posts; User: Riisoni; Keyword(s):

Page 1 of 17 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    22
    Views
    1,553

    Because he is a demon. Demons do not like Legion,...

    Because he is a demon. Demons do not like Legion, they prefer Hellbourne.
  2. Replies
    31
    Views
    4,197

    I dunno what's the fuzz about Artillery. I...

    I dunno what's the fuzz about Artillery. I haven't seen him win a single game. I've seen Artillery, maybe in 6-8 games and he has lost every single one of them. Sure his abilities are good etc. etc....
  3. Replies
    164
    Views
    31,790

    Master Of Arms is just ridiculously funny sh!t :D

    Master Of Arms is just ridiculously funny sh!t :D
  4. Replies
    164
    Views
    31,790

    I generally go...

    I generally go Heal-Aura-Heal-Aura-Heal-Ulti-Heal-Aura-Aura-Mana-Ulti-Mana-Mana-Mana-Stats-Ult. I have been thinking about maxing the degen aura first too, since at lvl 7 the game is generally still...
  5. Replies
    164
    Views
    31,790

    I just gotta say that I think you need to move...

    I just gotta say that I think you need to move Soul Reaper to Awesome tier. That hero is just a boss in midwars, and unlike other great early game heroes he doesn't lose his effectiveness into late...
  6. Just quoting in hope some of the dumb people see...

    Just quoting in hope some of the dumb people see this and read it. THERE IS MMR IN MID WARS and yes, it should stay hidden.
  7. Replies
    71
    Views
    12,432

    I haven't lost a single game with Soul Reaper or...

    I haven't lost a single game with Soul Reaper or Plague Rider, just insane mid wars heroes. Also Flux is amazing counter against Artillery and Flint and 600 range line ups.
  8. Replies
    115
    Views
    11,641

    Character: Rhapsody Boots: Post Haste ...

    Character: Rhapsody
    Boots: Post Haste

    Item 1: Genjuro
    Item 2: Shieldbreaker
    Item 3: Kuldra's Sheepstick
    Item 4: Puzzlebox
    Item 5: Nullfire Blade

    Gotta try this :D
  9. Replies
    115
    Views
    11,641

    Character: Rhapsody Boots: Post Haste ...

    Character: Rhapsody
    Boots: Post Haste

    Item 1: Genjuro
    Item 2: Shieldbreaker
    Item 3: Kuldra's Sheepstick
    Item 4: Puzzlebox
    Item 5: Nullfire Blade

    Gotta try this :D
  10. Replies
    11
    Views
    1,152

    Early May. I think it's around 12th.

    Early May. I think it's around 12th.
  11. Replies
    646
    Views
    51,592

    3-4k is too little for subaccount. If 300...

    3-4k is too little for subaccount.

    If 300 gold coin avatars is 3000 silver coins, then 1050 gold coin sub account should be 10500 silver coins.
  12. Replies
    16
    Views
    1,448

    WTF troll? He has 450 range lol.

    WTF troll? He has 450 range lol.
  13. Replies
    22
    Views
    2,100

    It's is because HoNdamage counts his self damage....

    It's is because HoNdamage counts his self damage. Out of that 11k total damage how much do you think is self damage? I bet around 60-70% since he uses his skills to farm, not just in team fights. Ra...
  14. Replies
    646
    Views
    51,592

    Yeah 1:1 Dream hero pickup sounds amazing. We...

    Yeah 1:1 Dream hero pickup sounds amazing. We could maybe vote of the top 10 Dream heroes.
  15. Replies
    646
    Views
    51,592

    There is a couple of things I would like to see....

    There is a couple of things I would like to see.

    a) Maybe a 3 day preview of HoN 3.0. Because HoN 3.0 has been in the making A LONG TIME and we all are wondering about the features it has. So...
  16. Replies
    22
    Views
    8,925

    Well too bad Vindicator got remaked, not you have...

    Well too bad Vindicator got remaked, not you have to use your brain most of the time when playing against some heroes. ****.
  17. Replies
    18
    Views
    1,735

    Holiday, seasonal what ever. Golden Emperor...

    Holiday, seasonal what ever.

    Golden Emperor will be back next year in the turn of next chinese new year, not before, not later. WAIT.
  18. I bought it via this (the 50% promo) and I did...

    I bought it via this (the 50% promo) and I did indeed get MSI Ivy Slither. GG, Oh and it took 300 coins not 160 so I guess I got S2'd too. Time to send email to support, sigh.
  19. Replies
    18
    Views
    1,735

    View Post

    WHAT? Chinese get a year long holiday? D─YMN, I wanna be chinese now :/
  20. Replies
    22
    Views
    8,925

    :arac: Her slow and really high base damage and...

    :arac: Her slow and really high base damage and 600 ranged makes MK mid just sad. After lvl 6 MK mids life just get sad he rage quits or starts roaming 24/7.

    :zeph: Good armor + self heals usually...
  21. Replies
    16
    Views
    1,308

    Heh, thats nothing, NOTHING I SAY. My three year...

    Heh, thats nothing, NOTHING I SAY. My three year old laptop... okay.

    When I run HoN my graphics card is usually around 80-84C and my processor around 75C.
    When I run SWTOR my graphics card is...
  22. He is using custom made Aluna alternative avatar...

    He is using custom made Aluna alternative avatar that cen be found in:
    http://forums.heroesofnewerth.com/showthread.php?t=400834

    IT IS NOT OFFICIAL SKIN
  23. Replies
    125
    Views
    6,979

    Got ma coins now

    Got ma coins now <3<3
  24. Replies
    125
    Views
    6,979

    Same here

    Same here
  25. Replies
    105
    Views
    6,480

    How about :nigh: :D

    How about :nigh: :D
Results 1 to 25 of 412
Page 1 of 17 1 2 3 4